Underbar dag!

Haft en helt underbar söndag med killen ute hos svärföräldrarna på Flatön.
Började hemms hos Peggy, Davids moster där vi fick massa fina saker till lägenheten. Sen åkte vi hem till fan Gunnarsson där bara Gåke va hemma. Pratade lite sen åkte till Flinken o sa hej till Pamela. Efter de åkte vi ner till campingen, handlade mat till grillning och tog en glass i värmen. And theeen hälsade vi på Davids farmor en liten stund, and theeeen åkte vi ut med Peggy o båten :)
Runt 7 åkte vi tillbaka till huset och grillade massa gott med Gåke, Pamela, Vrånkan, Robin o Carro.
Mys, mys, mys!

Lägger upp bilder imorn, nu ska ja snart sova.


Förresten e de min namnsdag
idag och älsklingen, söt som han e, gav mig en blå pippitröja!
Jag har aldrig fått något på min namnsdag förut, o en sån tröja har ja velat ha ett år!
Tack igen bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0