Spännande!

Fick nyss ett väldigt spännande mejl. Och kommer få ett lite spännande samtal senare idag.
Vet inte riktigt hur detta ska bli haha.


Nu ska ja bara dricka upp mitt kaffe sen borsta tänderna o gå till bussen.
Gårdagen va mysig iaf!
Tabbade mig som fan på jobbet o skämde ut mig som aldrig förr, men äääh, ny dag idag ;)

Efter jobbet mötte Erika mig, vi strosade runt på stan lite, tog en kaffe o handlade.
Gick hem o åt en macka, sen ringer Viran mig o stressar ner mig till Willys där ja ska möta dom, men dom e inte där ,) Haha. Hursomhelst, så kom David, köpte godis för 40 spänn :S Fast vi bara skulle köpa liiite. Men killar ni vet...

GIck till bion, mötte upp mina älskade syskon. Filmen va bra, som förväntat!
Ska köpa allihop så man har dom hemma för lite Harry Potter maraton då o då ;) O så ska ja tvinga mina framtida barn att älska dom :) Good plan.

Gick hem, killen ringde bredbandsbolaget som ÄNTLIGEN gav oss en kunnig kille som fixade hela altet. Så nu har vi våra tv kanaler o internet :) Tog en dusch sen la mig. Somnade dock runt halv ett iaf. Men men.


Idag ska ja o sambon kolla möbel rea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0