Näe hörrni

Är lika död idag som ja va igår. Om inte mer död idag.
Fattar inte va de e med mig.
Orkar inte ens gå ut o gå.

Kände förut när jag tvättade ansiktet att blunda är så underskattat.. Fan va skönt det är att blunda, bara vila ögonen..

Herregu.

Ska snart ta en dusch sen lägga mig i soffan.
Nya tag imorgon!
Kanske o förhoppningsvis kommer Pappa, Elena o the kids in till stan, kanske o förhoppningsvis käkar ja lunch med dom. Sen måste ja köpa present till en liten dam, och ta en promenad. Stort måste!!

Senare när pojken kommit hem ska vi ha en gammal hederlig Elin o David kväll. Hyra film, mjukiskläder o kramas i soffan.
Förhoppningsvis.. Vi har bestämt de iaf, så får hoppas att han inte kommer på något annat ;) -De händer rätt ofta att ja blir dissad utav min egen sambo haha.
Sjukt egentligen hur två personer som bor ihop, träffas varje dag; aldrig umgås eller liknande.
Men jaja, hoppas på allt detta inför morgondagen :)

Nu blir det en lång dusch. Om ja inte somnar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0