Intresserad utav smink, parfymer etc?

Nu är det som så att jag ska börja sälja smink, parfymer, hudvårdsprodukter, hårprodukter m.m
från Oriflame! :)
Ett litet extrajobb skulle ja kalla de. Tycker de ska bli skit kul och de e inte dåliga produkter!
(annars hade ja inte börjat göra detta)


Oriflame i korthet;

Oriflame Cosmetics grundades i Sverige 1967 av Jonas och Robert af Jochnick och deras vän Bengt Hellsten. Idag är Oriflame ett internationellt, direktförsäljande kosmetikföretag med försäljning i över 60 länder och en omsättning på över 1.5 miljarder Euro om året.

Oriflame har ett brett produktutbud av innovativa skönhetsprodukter med inspiration från naturen. Dessa produkter marknadsförs av cirka 3,6 miljoner oberoende konsulenter.

Oriflame erbjuder en unik affärsmöjlighet för människor som vill tjäna pengar direkt och samtidigt jobba vidare för att förverkliga sina drömmar och uppfylla sina mål. Med Oriflame kan du tjäna pengar idag och förverkliga dina drömmar i morgon!

Respekt för medmänniskor och natur är en viktig del av Oriflames kultur. Vi stödjer ett flertal välgörenhetsorganisationer världen över och är bland annat medgrundare av World Childhood Foundation. Oriflame Cosmetics är noterat på Stockholmsbörsens O-lista.

Oriflame - snabba fakta

  • 1.5 miljarder Euro i årlig försäljning
  • ca 3.6 miljoner konsulenter
  • 7 500 anställda
  • 900 produkter
  • Medgrundare av World Childhood Foundation
  • Globalt forsknings- och utvecklingscenter med över 100 forskare
  • Fem egna fabriker lokaliserade i Sverige, Polen, Kina, Ryssland och Indien
  • Listat på Stockholmsbörsen sedan 2004
  • Verksamhet i över 60 länder

Jag kan ju säga som så att jag redan hittat en heeel del som jag själv vill ha, och vissa grejer har grymma priser, tro mig!

Så min fråga till er nu är; skulle de va intressant om jag någon eller några gånger i veckan lägger upp lite produkter här på bloggen och ni kan beställa utav mig?
Jag kommer själv att köpa saker, visa bilder och berätta vad jag tycker om grejerna om ni är intresserade utav de me :)

Bara kommentera ja eller nej, vill ni de så kan ja lägga upp redan idag. Sen e de bara mejla mig om ni vill ha något etc. Mer info blir de senare isåntfall.

Pusstjingeling!



Kommentarer
Postat av: Veronica

Kör på =D

2011-07-23 @ 21:34:18
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0