Härlig morgon........

Bröjar med att vakna utav godstågen, halv 4... Somnar om.
Försover mig en kvart. Skyndar upp. Har inga torra jeans, får dra på mig fula andra byxor. Har inga tröja som passar, får ta en som ja ser ut att väga 10 kg mer i. Bara där förstördes min dag. :P
Ska sätta upp lejonmanen i en toffs. Hårsnodden går sönder... Letar upp en ny. Vad händer?
Jo, den går sönder!!
Jävla tjocka fula hår.
Hittar tillslut min allra sista hårsnodd. Påminn mig att köa nya.
Sätter mig ner i rätt så lugn ro, dricker kaffe, käkar youghurt med bär.. Loggar in på min bank för att kolla kontot, fick ju lön igår. Satt dock o betalade alla räkningar igår.
3 124:-
..........
Skojar du?!
Jag har alltså 3000 spänn att leva på i exakt en månad?
Den e ju kul.

Tur att hyran e betald nu iaf.

Men inte en så bra start på denna dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0