Fredag

Är så sjuukt trött! Skippar tillome frukosten nu för att jag helt enkelt inte orkar.
Jag är en typisk frukostmänniska egentligen, äter ja inte frukost så funkar jag inte. Dessutom e ja alltid hungrig på mornarna då ja inte äter så sent på kvällarna. -Så då kan ni förstå huur trött ja e.

Snart blir det jobbelijobb. Skönt att ha något att göra, har legat instängd i lägenheten i två dygn. Igår kväll drog ja dock på mig kläder för att handla lite på willy's.

Efter jobbet idag
ska jag bjuda Pappsen på lunch om han e i stan. Annars så ska ja inte de ;)
Senare ikväll så åker familjen förhoppningsvis till Älvängen för grillning. David ska bort o sover även borta, så isf åker jag med till Bokenäs o delar säng med Viran om hon tillåter mig ;)

Om inte detta
händer så e ja helt själv ikväll, så om någon vill göra ngt så e ja på.
Haha så mobbad! Blir bara lämnad ensam hela tiden ;)
Carrobarron kanske inte e så trött efter jobbet o vill ta ett glas vin eller ngt. Eller Malin kanske har lust för myskväll, eller Kickan kanske kan både vin o tjejkväll, vaa vet jaag?

Nu måste ja kila, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0