Egentid!!

I fredags hade jag egentid, och sooom jag längtat! Dock blev de inte lika lyxigt som jag planerat haha. Blev bränd pyttipanna till middag för att jag glöm köpa mat, att den blev bränd va bara pricken över i't ;) Tog ett varmt bad, kröp ner i soffan i pyamas, med en filt, popcorn och en laddning filmer.
Fast 5 va ju favoriten, fyfan va grymma dom filmerna e!!

Somnade sedan på soffan o killen kom hem o väckte mig. Hatar, fullkomligt Hatar att gå upp ur soffan när man somnat där. Tvinga sig enda bort till sovrummet, lägga sig i sängen o sen somna om på de. Nä fy.
Meen ja klarade de ;)

Igår kom Pappa o hämtade mig o vi åkte o handlade lite sen vidare till Bokenäs. Tanken va blandannat att ja skulle ta en springtur eller långpromenad, men fastnade ute i solen med korsord haha. Så lat.
Sen dukade (!!!) Pappa för sill o potatis i köket, så vi satt o åt och pratade bara massa :)
Sen kom Elena o kidsen :)
Jao, sen va vi en stund nere vid havet, sen kom David o Elias, sen åkte vi o handlade, sen hade ja o David tacokväll o kollade på Rio. Mysig dag o kväll iaf!

"sen, sen, sen" mycket sånt när ja skriver.. Jaja. Nu väntar ja på Erika för att ja ska hjälpa henne att sy in ett par byxor o så ska ja passa på att lägga upp några klänningar som ja inte riktigt kan använda för tillfället.


Skriver mer sen!



Fått lite färg iaf! Men nu får sommaren änna komma igång igen. Trött på deppväder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0