Bra söndag

Gick upp tjugo över 8, ja hujeeeda mig! Men de va mitt eget val. Så dutti såå.
Tog en dusch, tvättade, hängde upp tvätt, sen vaknade killen till liv. Satte oss i bilen, ja åkte till Pappsen o Bokenäs, o han till fam Gunnarsson o Flatön.
De skulle ju vart soligt idag men de va inte många strålar må ja säga!
Tog en timmes promenad iaf, plockade massa bär o gjorde pannkakor. Va så där barnsligt sommarflickig liksom.
Sen kastade ja o Pappa frisbie, haha! Men de va kul ;) Satt ute o läste lite, sen åka ja hem igen. O nu sitter ja här ensam. Men de gör inget, skönt med egentid.


 

 

Slog mig just att jag har ätit glass tre gånger denna helgen....

Rekord tror jag.

Haha fyfan.

Lagt på mig ett kg utöver de också. Heja mig.


Kommentarer
Postat av: Veronica

De är bra! ät några till ;) du är så smal!!

2011-07-12 @ 11:13:22
URL: http://veronicamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0