Baksmällan del 2

Igår gick ja o killen på bio. Baksmällan 2 blev det. Den va faktiskt bättre än va ja trodde, mest för att alla sagt att den va dålig. Dock liite för sjuk humor för mig i vissa delar. Innan tog vi en liten runda på stan sen satt nere vid hamnen. Va så sjukt härligt väder! Klockan va halv nio, ja satt i shorts o linne o frös inte. De e väääldigt ovanligt för o va mig, om man säger så.





Nu har killen åkt till jobbet och jag sitter här i hans stora linne o e varm som en klimakterie kossa.
Tänkte städa o diska lite, sen när han kommer hem igen ska vi handla o efter de har han loovat mig att ta en långpromenad med mig. Sen blir det film o sova, imorn blir det nya tag igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0