Aldrig igen

Ni vet hur de brukar låta...

Gårdagen va grym. Efter jobbet kom David till Ljungskile, vi gick och fyndade lite på Resteröds, jag ett par shorts och han köpte kallingar o ett linne. Efteråt handlade vi korv, bröd, dricka osv till vår picknick.
Åkte till vårt hemliga ställe o bara mös. Runt 5 tiden åkte vi och hälsade på Pappa en stund. Fick med oss massa frukt o bär hem som ja plockade.

När vi kom hem ringde min bror o sa att vi skulle möta upp dom på stan, så de blev hopp i duschen o göra sig iordning snabbt. Hann ta ett par drinkar precis innan vi gick.
Tanken va att vi skulle sitta på en uteservering, ta ett glas vin, prata, bara ta de lugnt. Men icke.
De blev förfest hos Elias's kompis från kl 8 till 12 ungefär. Blev lite för mkt vin och vi hade inte direkt ätit så mycket mat under dagen. Skulle sen gå till trägårn men där va de fullt så de blev Kullgrens istället. Träffade massa folk o gamla grannar osv, mkt trevligt ;)
Dock gick ja o David hem lite efter 1 tror ja. Hungriga, trötta, fulla. Köpte med oss en langos som jag åt för första gången, sen satt halvdöa i soffan fyllekäkade tills ja nästan däckade men då la oss istället.

Vaknade imorse av världens värsta bakfylla och värmeslag. Ingen bra kombo. Gick upp o försökte spy men icke. La mig i soffan för att få syre. Sen låg ja där o spydde massa gånger. Härligt!
Andra gången ja spyr pga fylla sen ja precis fyllt 18 o vaknade på ett golv i Lysekil med sår överallt o hjärnskakning ;)
David proppade i mig tabletter o vatten och efter att jag spytt ut allt mådde ja lite bättre. Men inte bra.
Men jag kunde stå upp iaf. S ja tog en dusch sen åkte ja o älsk ut till Rossö för sol, bad, o picknick igen. Jag badade dock inte.

Idag skulle jag eg på fest med Erika, sen fjorden och möta upp lite folk. Men jag avbokade allt detta. Jag klarar inte mer idag. Så nu sitter jag sleten i vår soffa med en liten skål godis och en laddning med filmer.
Blir en bakismyskväll för mig själv.
Trots att jag hellre velat må prima ballerina och fullfölja de förra planerna :( Men men... Får skylla mig själv :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0