2 hysteriskt roliga saker

Okej, lite till överdrift men. Aaanywaaay,

på bussen påväg hem så åker jag förbi en butik där de lagar o säljer glas, rutor, fönster, ja ni förstår grejen.
Nu kommer de roliga eller snarare pinsamma, kan inte riktigt bestämma mig för vilket; jag lovar och svär att jag minst, Minst, 4 gånger tänkt och reagerat på samma grej, då jag sedan ca en halv sekund efteråt skrattat åt mig själv.
På riktigt. Så jävla dum e ja.

Grejen är då att på deras ena skyltar står de "Vi har skjutbara fönster"...
Ja, ni kanske förstår va de e då jag tänkt på. Som jag sen skrattar åt mig själv åt.


Jaa, jag har alltså sett för mycket på film. Jag har tänkt att de har fönster man kan skjuta på. "varför säljer dom sånt?!" har jag tänkt... Flera gånger! Förstår ni hur mentalt rubbad jag är?! Då jag sedan förstår va de e för fönster de menar. Och de e inte sånna man kan skjuta på...
Så ni vet.

De va första!



Andra är att jag o David kommit på två gånger när vi gått utanför dörren att vi har på oss likadana kläder.
No joke.
För nån vecka sen va de när vi skulle ut o gå. Kommer på de efter ca två km, vi båda har på oss vitt linne, svarta shorts och likadana joggingskor, bara de att mina e rosa o hans e gröna.
Jag skämdes som fan. Rent ut sagt.

Sen va de igår. Vi skulle gå o handla, nere vid parkeringen säger David; "Nu ser vi likadana ut igen!"
Då har vi båda på oss mörka jeans, blå-vit randiga tröjor o vita skor. Jag va nära på att ha mina pilotbrillor men tog dom aldrig, vilket va tur för han hade sina på sig!
Jag skämdes som fan igen...



Jao, de va de.
Kul?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0