Vågar inte säga för mkt....

Så därför säger ja inget än. Haha. Men kanske att de vänder nu... Kaaanske. Säger bara kanske annars går ja väl o bryter benet imorn eller ngt ;)

Jag har hittat skorna jag vill ha! Och massa annat såklart.
E de som så att turen vänder.. Nästa vecka. Så ändrar jag min önskelista. Då vill jag inte ha presentkort på Ticket, utan endast presentkort på kläder o skor. Mest kläder. Just so u know. (familj.) ;)


De perfekta pumpsen!!


Scorett





H&M






BikBok


åååh jag vill ha allt!



Jag har ändrat mig! Jag vill ha på Ticket med!!!
Jobbigt...
Jag återkommer nästa vecka ;)

Kommentarer
Postat av: Erika

Jassååå... :) Ooom så skulle vara.. Vilka butiker? :)

2011-01-28 @ 18:19:24
Postat av: Elin

fast ja vill ha på ticket med egentligen. Men isf (du vet) så e de kanske dumt.. kanske borde skaffa ny garderob ist då.. äh ja veeet inte :( jag vill ha båda..

2011-01-28 @ 18:51:32
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Malin

Åhh ge mig väskan på HM! Supersnygg <3

2011-01-28 @ 22:01:21
Postat av: Elin

jaa de e en underbar liten jävel de där =)

2011-01-28 @ 22:23:43
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0