Still no fone call

Nope. Inget samtal än. Och har jag har en stark magkänsla av att det inte blir något över huvudtaget...


Igår höll jag ju på med mat och sånt som jag berättade om. När jag väl skulle göra färdigt allt la spisen av!
Fatta hur arg jag blev. Så jag fick improvisera och göra om maten lite. Slutade sådär, men ändå helt okej. Pappa o Viran kom hem, plus David. Vi käkade sen bakade jag äpplepajen Viran hade beställt. Den blev dock inte god.

Alldeles för söt. Men inte mitt fel, utan receptets. Hursomhelst. Jag fick två presenter av min finaste kille. Två böcker. Pga min sömnlöshet. :) En om prinsessor ;) Och en som handlar om par där männen inte lyssnar. Haha, internskämt som passade mycket bra ;) Så nu har ja o läsa ikväll och inatt.

Fick ju även hem min epilator. Lite läskig verkar den, men kommer ta ett tag innan  jag kan testa den.
Nu har jag precis vart ute och halkat. David har åkt till jobbet så ja e helt själv. Erika ringde nyss och frågade om ja ville gå gå på bio med henne i helgen :D O de vill ja! Så åker till henne imorgon bitti och stannar där hela helgen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0