Söndag

Morgonen började med att ett sms väckte mig från en mardröm. -Tack.
Drömde om klassresa, vi skulle åka hem, ja går in i mitt rum för att packa väskan, rymmet är då fyllt med julprydnader (mitt i sommaren) , massa speldosor som plingar överallt och en jäkla massa dockor på golvet!!!
-Varav en av dom sedan börjar röra sig, ja står o skriker på Elena i ren panik. (min storasyster) Mm.... Sen vaknade ja, som tur va ;)

Sen blev de frukost, promenad, 10 min på crosstrainerna (klen, jag vet.)
Kollade lite på tv, epilerade benen. (Fyfaaaan!!) -Sen vill jag ju lägga till de att när ni säger att de bara gör ont i början, de e ju för f*n för att benen domnar av av smärta!!! Jag höll på att svimma ska ja säga. Hoppas innerligt att den ger bra resultat för annars e de verkligen inte värt de!!!

Nu har jag även satt igång en tvätt, lagat mat och ätit. Det blev kött o potatis. Efterrätt blev en liten youghurt ;) Så nu är jag mätt och mätt.

Pappa e söt. Han ropade på mig förut; "Elin! Kom! Ja kollar inte på fotboll längre, ja har bytt kanal, så nu kan vi kolla på något du vill!"
-Detta hände rinte ofta ;) Haha :)


Nu ska jag slappaaaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0