Snabb & Rasande

Fast and furious filmerna... Fattar inte varför jag älskar dom så mycket egentligen, men jag tycker dom e sååå grymma! 3an e väl sådääär. Ettan o fyran e bäst. Fyran köpte ja ju igår och kollade på den inatt. Har ni inte sett den, gör de. Jag blir så där löjlig när man i slutet liksom ler o tänker "fyfan va cooolt!!" haha.
Undrar hur 5an e.. Hoppas den e lika grym.

De e så fult egentligen.. Jag älskar actionfilmer. David hatar dom. Där allt sprängs och de skjuts och de e biljakter o ja ni vet. -medans jag älskar de, ja tycker de e skitballt haha. Borde va tvärtom tycker man kanske..


Såg nyss trailern för nya filmen, av någon anledning går de inte att kopiera o visa här, men den verkar lovande iaf ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0