Skitdag verkligen

Sämsta dagen på länge. Nu ska jag lägga mig och försöka sova snart, imorgon är en ny dag, dags att samla krafter!
Fick en kommentar förut som va oväntad men värmde en del faktiskt. Min fina storasyster ska även hjälpa mig att fixa detta nu, eller försöka fixa så gott det går. O fina David, Viran o Pappa som försöker hjälpa mig genom att ta all last istället. Fina människor det finns egentligen, vad små saker kan göra stor skillnad. Jag tycker ofta att livet kan vara jäkligt orättvist. Man kan ofta få mer på ens axlar än vad man själv tycker man förtjänar. -Fast egentligen är man väl värd det på något sätt. Man ska väl lära sig en läxa av allt. Jag klagar mycket på detta, men samtidigt är jag så tacksam för de fina människor jag har runtom mig. Usch,, känslig dag idag kan man minst säga.




Imorgon ska jag upp klockan 7. Ska till Erika, fixa lite saker. Onsdag blir det heldag på stan, sen bär det vidare mot Älvängen för barnvaktande. Kommer hem på torsdag igen, förhoppningsvis mycket gladare och har roliga saker att skriva om istället.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. tack sötis !

2011-01-25 @ 09:00:58
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0