Puh

Är rätt trött idag. Vaknade igår hemma hos Elias, mådde så jääkla dåligt. Försökte spy, men icke. Min kropp kan inte spy när jag försöker, fattar inte varför :S Aja. Somnade om, vaknade och mådde mycket bättre. Halv 2 ;) Tog en dusch sen åkte jag, David o Elias hem till oss. Hämtade lite mer kläder sen åkte hem till David.

Kollade på "Inception" äntligen, och fyfan va bra den va! Mycket bättre än jag trott. Grym grym grym. Sen fick vi oss lite mat och mådde illa igen ;) Sen satt vi uppe till över 2 och spelade tv-spel. Jag är såå mycket grymmare än David att de e pinsamt. Faktiskt. ;)

Nu är jag hemma igen och vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Har ett berg av disk ute i köket men just nu har jag faktiskt ingen lust. Vill att Elvira ska komma hem. Spela mer tv-spel hah ;) Sparar mina Desperate housewifes tills jag har min crosstrainer hemma, då jäklar ;) Det är mitt nyårslöfte, tillsammans med Carro; snygg och fit till sommaren!
Lycka till. Haha ;)


Jaja :) Hade ni en bra nyårsafton? :)

Kommentarer
Postat av: Victoria ♥

sv. Tack så mycket snygging :D

2011-01-02 @ 15:18:18
URL: http://natdhasis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0