Helgen

I lördags åkte jag o David till torp, handlade lite sen vidare till henån o Davids bror. De spelade fifa pch jag satt o tittade på, inte så roligt nej ;) Haha. Senare kom de fler o fler personer o de blev lite mer på sniskan allihop. Alla förutom duktiga jag som inte ens smakade på ngt, o de fanns tillomed sambuca. Den ni. Åh va ja e duktig. Jaja, hursomhelst, ja hade faktiskt riktigt kul ändå :) Tills vi gick ner till Christers där ja satt intryckt i ett hörn i två o en halv timma bland skrikande folk som spillde öl över mig, skrek i örat på mig, slängde med armar i ansiktet på mig, ja ni fattar poängen. De va inte riktigt min favvostund ;) Sen till min lättnad kom Pamela och hämtade oss vi åkte hem o sov.


På morgonen vaknar jag av pussar och min fina pojke som viskar "älskling.. Jag haar en grej till dig, vakna dåå" När jag halvt sovande öppnar ögonen ligger en skokartong bredvid mig. Då har han köpt dom svarta spetsiga pumpsen jag ville ha! Min fina fina fina dumma David. Men han sa att jag får betala tillbaka så fort jag får pengar :) Så de va bra. Först när jag testade dom va ja väldigt osäker för man ser tårna och man får sånna där feta korvtår haha. Men David sa att de ser ju ut så på alla för skorna e sånna, så ja köper de. O nu när ja testar dom här hemma så älskar ja dom! Resten av lördagen gjorde vi inte så mycket. Va feta ungefär. Åt middag för att Pamela fyllt år med :)

Nu e jag hemma och fick mig en liten chock när jag gick ner i källaren. Min storasyster har vart här och städat och gjort om o de e hur fint som helst! Så cred till Elena! ;) O tack! Såklart..
Ska alldeles strax greja lite och "gå" lite på crosstrainern. Sen börjar O.C som jag blivit besatt av igen. Idag hoppas jag och väntar på ett samtal med... Hoppppppaassss...


Hajdoooo






Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

love the shoes

2011-01-31 @ 17:25:35
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

jag med!! helt underbara är dom. :)

2011-01-31 @ 17:31:16
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Äldsta syrran

Det var faktist Danne också, eller kanske mest Danne tom ;-)

2011-02-01 @ 08:24:52
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0