Friday, I'm in love

Nu har jag ätit. Höll på att dö tror jag.. Min kropp är så van vid att äta regelbundet nu att jag blir hungrig var fjärde timma, och äter jag inte ngt då så blir jag helt enkelt döhungrig ;) Snodde lite pyttipanna av syrran. Haha ja vet :( Men jag brukar inte göra så! Men jag vet att hon inte äter den och hon svarade inte när jag ringde eller smsade till mitt försvar. Jag glömde nämligen ta med mig macka eller frukt hemifrån. Jag skaa köpa nytt åt henne, ja e inte en såå hemsk person, lovar. ;)

Nu ska jag kolla lite på tv. Tänkte eg sola men kom fram till att de e dumt med tanke på min ekonomi för tillfället.
Senare ska jag bara hem o mysa :) Ta det lugnt. Slippa tänka på att gå upp tidigt imorn eller ha press på mig för något möte eller liknande. :) Elena o dom kommer någon gång under dagen imorgon, nu vet jag dock inte om jag e hemma iaf. Ska kanske kanske kanske festa med David o hans company :) -Fast ja ska va nykter då. ;) Dock ska dom kanske ut efteråt och då kan jag inte med pga pengar. Så får se om det blir hemmafest eller stanna hemma :)

Har dock inte sett David på över en vecka nu.. Lite wierd :P har kommit upp saker i vägen hela tiden. Men jaja. Hörs kanske sen. Annars får ni ha en bra helg! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0