Tyda drömmar?

Kom precis ur duschen o nu luktar hela lägenheten gott ;)
Drömde en form av rasistisk dröm inatt tror jag.. Eller ngt. Jag gick på lågstadiet igen och sprang runt med mina dåvarande bästa vänner på något läger eller något. Sen kom det asiater lite här o där som vi skulle gömma oss för. Lisa va full och vi va tvugna att dra i henne för hon fattade ingenting. Sen skjöts Ida o Klara :S Och Lisa förvandlades till David och vi lyckades smita därifrån och satt i en kanot.

Andra gången jag drömmer om form av krig och att någon e full o att alla förutom ja o någon mer dör :S
Betyder detta något?? :|


Jag har en fuldag och jag ska jobba... Inte kul.
Blir jobb imorgon med,
möte på fredag sen ska ja o Erika ha en riktig myskväll med lyxmat o kanske något glas vin :)
På lördag blir det nykter fest för min del,
söndag upp tidigt o va nyttig,
måndag blir förmodligen upp ca halv 6, för att inventera/jobba vid 7. Om jag får jobbet dvs. Vilket jag hoppas på så hääär mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0