Trött

Får nog börja förbereda mig på ett stort nej.


Jobbade till 7 idag, i mina nya skor dessutom. Har otroooligt ont i mina fötter idag, tusen gånger värre än igår. Annars har det gått bra tycker jag. Sålde mina första jeans, woho! Haha ;) Kunden va mkt trevligt också, de underlättar ;) Han sa tillomed grattis till mig haha. Men jaja, vi får se hur allt blir. Ska inte börja gilla läget för mkt känner jag nu. Men trivs gör jag mycket efter en vecka nu.

Nu e ja trött trött trött. Snart kolla scrubs sen lägga mig o sova. :) Möte imorn, ett möte jag veeerkligen inte vill gå på, för jag kommer tvingas på skit. Gillar inte att bli tvingad till saker som de flesta som känner mig, vet ;)
Sen ska ja möta Erika så ska vi handla.
Kul info för er.

Tänkte mest skriva för att jag inte har annat för mig, plus att de vart så tråkiga inlägg nu. Har inga bilder att lägga ut heller..
Inte för att detta gjorde de så mycket roligare......
Ska sluta skriva nu...

Kan iaf visa denna sjukt jävla fina bilden på Veronica, som borde gå o bli modell eller något. Sjukt vacker!!!
(killens syster, för er som inte vet)



Bli inte arg på mig, Vrånkan ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hahaha men gud va gullig du är =D Fast tror du vet lika mkt som mig att jag är så långt ifrån en modell man kan komma ;D

2011-02-18 @ 10:32:35
URL: http://veronicamalin.blogg.se/
Postat av: Elin

äh du pratar i nattmössan

2011-02-18 @ 15:29:10
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0