Snabb bloggning

För tydligen måste ja skärpa mig nu ;)

Sitter o dricker kaffe, försöker vakna till liv ungefär. har itne sovit så bra inatt. Gick upp kvart över 7, sen la mig igen vid 8 men kunde itne riktigt somna om. Är bara trött nu. Senare idag ska ja träffa David o luncha med honom :) Eller jag ska fika, han äta. Imorgon ska jag äntligen få träffa Malin och på fredag har jag tydligen möte med AF och en från Kommunen...

Vet äntligen vad jag ska ge David!! Lycka!! Trooor jag iaf. Hoppas det bli bra.. Elena, kan du ringa mig ikväll om du läser detta? ;)

Igår hade ja en kort med trevlig runda på stan med Jessica. Hittade en top som ja hoppas passar till jeans haha. Förstörde även ena min klack..... Bra Elin.

Jao, de va nog de som va nytt är jag rädd. Har inget mer o komma med :) Så hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0