Confession to make

Okej. Jag är då 21 denna månaden.. Så jag är förmodligen för stooor för att ha crushes på folk ja inte känner o killar med för långt, stylat backstreet boys hår. Men jag måste erkänna att Danny... Ja ja har nog en liten crush på honom. Inte för hans stylade backstreet boys hår. Och inte för hans tandreklams  vita tänder... Utan för hans charm. Herregud sicken svärmorsdröm den där e ;) Om david läser detta kommer han va arg på mig ikväll. ;) Men han vet innerst inne hur seriös jag är just nu. Och kändisar o liknande är okej! Faktiskt. Jag har iaf inte gjort en 5 i topp lista med folk jag skulle ligga med. Så detta e okej. Det är ju bara Danny.. ;) Just nu. Haha.
Älskling, du får välja någon du inte känner o ha en liten crush för den med!




Fjortis crush..



Kommentarer
Postat av: Carola

Säg inget till bror,, jag känner exact samma!! Hahah :D

2011-03-01 @ 19:51:21
Postat av: Elin

hahah :D "carola" också? ;) e de din cover? haha :D ja ska inget säga, de kan va vår hemlis ;)

2011-03-01 @ 20:02:31
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0