Uppe o hoppar

I fredags natt vaknade jag av frossa sedan gick ja o spydde. Inte de roligaste. Låg vaken från halv 4 till halv 8 då jag gick upp och sjukanmälde mig.
De va den helgen de... Killen va hos familjen me så omhändertagen blev ja inte heller ;) Men överlevde gjorde jag iaf, och nu e ja på benen igen :)
Vet inte om de va magsjuka eller inte, då jag bara spydde en gång men hade ont och mådde sjukt illa. Sov även till tio i 3 igår :S Rekord...

Men jaja. Idag är de 4e advent, jag ligger i soffan nyduschad och me min gooa pälsfilt. Kollar på¨Beck.... Hatar dom filmerna över allt annat nästan. De suger livet ur mig. Men jag skulle bevisa för David att jag ääär en OK flickvän så jag fick helt enkelt ge med mig o kolla på skiten :(

Imorgon ska jag försöka fixa färdigt alla julklappar sen e de jobb igen på tisdag :) Längtar faktiskt dit haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0