Känner paniken smyga på

Igår va de andra advent.. Jag har två familjer att köpa julklappar till... Hmm hur många e de..?
entvåtrefyra.. Hmm, Tretton!!
13 pers att köpa julklappar till och hur många har jag köpt? Hmm...
Ingen!
Paniiik. Nej fan nu kom jag på en till. 14!!!!

Okej, de blir inga dyra julklappar från mig iår hörrni.
Har levt två månader utan lön, har fortfarande inte fått ngn lön och är råpank.
Så ni e berädda. ;)



Nu ska jag strax strosa ner till bussen som tar mig till julens helvetesplats; Torp köpcentrum.
Jobbelijobb. Kommer bli en stressig dag då vi e kort om personal. Jag skulle egentligen va ledig idag men va tvungen att hoppa in.
Men är ledig imorgon istället, då blir de julpynta! Och fixa. Troligtvis träffa Pappsen och Erika med. Nu va de längesen igen. Tiden går för fort!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0