Julstress...

Eller ne, bara vanlig stress..
Idag börjar jag jobba, officiellt! Helger är sjukt stressiga på torp men de får man leva me ;) Direkt efter jobbet åker vi alla till Trollhättan för julbord! :) Mysmys. Jag har gått och grubblat i ett par dagar nu va fan ja ska ha på mig.
Kom fram till att jag faktiskt inte har några kläder som passar längre så jag får se ut som vanligt. Tråkigt men sant.

Igår försökte ja o älsk ha lite fredagsmys men ja va för stressad, kunde inte koppla av. Fattar inte va de e me mig. Skyndade genom matshoppandet, skyndade igenom matlagningen, hetsåt, kollade på Idol, sen praktiskt taget sprang in i duschen sen gick o la mig. Ingen film, inget julpynt som vi planerat, ingen glögg, nada.
Suck.
Men David fick iaf upp adventsstakarna och julstjärnan :) Ska försöka hinna få upp gardinerna o lite så imorn eller jobbet.

Jag hade förresten rätt om vår lägenhet, oj vilka julpotential den har ;) Blir sjuukt mysigt!! :D
Ska visa sen imorn när ja e färdig :)
Måste visa min lilla presentkallender jag fick också ju ;)


Sen fyller en utav världens bästa syrror år idag! GRATTIS ELENA!! ♥ Love you!
Firar detta med att låna din tröja ;) Tack ;);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0