GOD JUL

Jag är färdig med allt! Åh vad skönt de e ! Klockan är kvart över tolv, men skit samma. Jag är färdig!!!
De enda som återstår är en dusch sen krypa ner i soffan med min fina kille. Kommer förmodligen somna på en gång men de gör inget :)
Åh, äntligen kan jag andas ut! Aldrig vart så här stressad i hela mitt liv :S Helt galet.

Imorgon blir de julaftonsmorgonmys med D, sen kommer Pappi o hämtar mig runt 11,halv 12 sen bär de vidare mot älvängen där vi firar jul hos min äldsta syster o hennes familj :)
På juldagen tror o hoppas ja att ja kan ta mig ut till familj nummer 2 :) Pratar självklart om fam Gunnarsson ;)

Nä, nu blir de duschen :)
God jul på er allihop, hoppas ni får en underbar dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0