2a

1a december började med att gå upp 05,45. Som en zombie fick jag klä på mig sen sätta mig i bilen på väg mot ullared. Va milslånga köer mot gbg så de tog oss ca 4 timmar. Men fick sovit lite och käkat frukost i bilen iaf ;)
Väl i ullared fick vi köpt de mesta. Julgrejer för fulla muggar! Ikväll ska de pyntas! ;)
Åkte där ifrån runt 4-5, vidare mot Flatön och hem till fam Gunnarsson. Tittade på de små valparna de fått sen satt ja o världens bästa svärmor i köket, drack kaffe och tjötade :)

Tog nio färjan hem
, sen blev de att packa upp allting, sen ta en dusch. Jag va dötrött kan ja ju bara säga!! Men de sket vi i, jag värmde glögg till oss och älsklingen fixade med film. Så blev de liite julmys innan vi la oss iaf :) Eller jag la mig.

Runt halv 1 på natten väcker David
mig och säger att ja måste följa med ut i vardagsrummet. Försökte halvhjärtat att vägra, men han e ju som han e ;) Envisare än mig tror ja tillome. Så han fick släpat ut mig till vardagsrummet, där han hade byggt upp en presentjulkallender!
Så jävla söt! Han hade byggt en ställning som föreställde en gran och satt små paket på :) Min fina fina kille.
Dock va ja för trött för att öppna något, trots att de va första dec. Så jag ska få öppna två ikväll ;)

Jag har världens finaste pojkvän :) (Med eller utan en presentkallender;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0