Ny vecka

Måndag.

Drömt mardrömmar hela natten, så har tvingat killen att hålla om mig. Han har släppt i sömnen (hoppas ja) och jag har då väldigt "diskret" krupit intill honom och lindat hans armar om mig som om ja vore en bebis. Men jäklar vilka drömmar. Fyfan rent ut sagt. Så mycket hemskt och äckligt att jag undrar varför i h*lvete jag har sånna saker i mitt huve...

Vart vaken sen halv 4. Sant.


Men jaja.
Öppnar denna veckan, så börjar tidigt o slutar tidigt. Idag kommer jag tillomed hem innan David börjar sitt jobb.
Sen ska jag till tandläkaren. Woho ;)



Helgen va förresten väldigt mysig :) I lördags åkte jag ju ut till Pappsen, sen kom Elena, Danne o barnen. Grillade, ja o Viran tog promenader osv.

Oj, nu måste ja kila! Skriver mer senare idag.



Bilden får snygga http://itsmeyourdani.se/ stå för.
Galet snygg e hon verkligen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0