Min gamla lärare sa en gång till min mamma...

"Din dotter är en tjej med skinn på näsan".
Det va på ett utvecklingssamtal i 3an. Efter något bråk i klassen tror jag..
Fattade inte då ett skit av vad han snackade om. Kommer ihåg hur mamma förklarade för mig att ja va en stark liten individ för att vara så liten, och jag lät inte något hinder stoppa mig.
Så idag vaknar jag med de i tanken!
Okej att ja får börja från ruta ett igen, men ja e bara 21 år, ja kan inte vara helt förlorad ;)

Nu jävlar Mamma, nu ska ja visa dig att Roger hade rätt! ;)


En passande bild där man ser mina biffiga muskler..

Okej lite dubbla budskap där kanske.
Men skinn på näsan syns faktiskt inte utifrån!



Kommentarer
Postat av: Miranda

sv: åh tack så himla mycket! blir alltid lika glad av såna fina kommentarer! :)

2011-08-09 @ 17:54:11
URL: http://mirandareimers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0