Lördag

Är bitter, irriterad och besviken.
Mitt favorithumör, woho!! -............
Jaja, vad hjälper de.

Hade iaf en supermysig gårkväll med Erika. Sallad, fruktsallad, massa godis o film.

Nu e jag hemma igen, ska samla ihop alla lådor o skräp som killen lovat att slänga för ca 4 månader sen.
Sen kommer Pappa och hämtar mig.
Sover i Bokenäs i natt.

Viran berättade även igår att hon hittat filmen, filmen vi alla trodde va slängd. Den enda filmen som finns kvar från Mamma. Julen 93.
"Neeena, de e min coola" osv. Haha okej detta fattar inte ni.
Men iaf. En film med hela familjen i. Med Mamma. Hennes röst.
Ååh kan inte förklara.
Är jag lycklig för detta? Ja!!

Nä, nu ska jag sätta igång, sen ringa min älskade, bästa Pappa.
Och så blir systertime med saknade Viran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0