Dålig fredag

Hittade nyss en lapp i brevlådan om att de ska arbeta vid järnvägen precis här utanför snart. Mellan 22,00 - 05,00.
I en månad!

De va detta de höll på med den månaden när vi precis flyttat in också, och det va ett helvete! Jag sov inte nånting och nu sker de igen :( Jag orkar inteee!

Sen när jag går in för att äta så märker jag att David har tagit all min mat!
Jag gjorde massa mat och frös in för att vi har de väldigt dåligt med pengar nu, men då jag inte äter pasta längre så delade jag upp köttfärssåsen i två, en stor låda med spagetti o köttfärssås och en utan spagetti.

Så han har alltså en egen låda med typ tre-fyra portioner i frysen med egen mat. Men nej, han måste ta min! Och inte det att han bara tog lite, utan allt!
Haha så nu har jag ingen lunch eller middag idag och ingen lunch imorn :P
Tack älskling ;)

Pricken över i't är även att de tinte blir någon utgång ikväll iaf. :( Skulle ut med Viran o Sofia men de blir inte så.
Skitbesviken faktiskt, då de övertalat mig att gå ut, ha en tjejkväll ute o bara ha skitskoj...
Men men..

Längtar tills imorn iaf, då ska ja äntligen få träffa Malin! :)


Kommentarer
Postat av: kristina

fan va trött jag hade blivit, varför just den tiden liksom? :S

2011-08-26 @ 14:04:48
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

jag blir förbannad. men inte mkt man kan göra :S för att tågen inte går då.. så man förstår dom ju. men de e sjukt irriterande när man jobbar o går upp klockan 6 på mornarna. de går verkligen inte att sova när de håller på där ute. helt omöjligt.

2011-08-26 @ 14:11:31
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0