Wonderbarrt

As mätt. Det är vad jag är.
Har grillat med familjen :) Nu har fam Fridfelt åkt hem. Jag sitter här i min säng och funderar på om min mage klarar av en promenad om en stund. Hoppas.

Gick upp halv 9 idag, duktigt av mig tycker jag. Hade långfrukost med massa prat med Pappa, sen tog en promenad. Elena o co kom runt ett tror jag. Ja o lilla Tea låg o solade en stund och jag brände mig och fick världens bikinilinje. Dock har de försvunnit nu :S Jaja.

Det är en helt underbar kväll och jag får nästan lite ångest av att bara va hemma. Men därför tänker ja bara ta en promenad, en dusch, kolla på en film sen sova. För att sedan gå upp tidigt imorn o fira Påskafton!


Undrar fortfarande va som händer imorn kväll, hörrni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0