Stressad!

Wooooohohoho, vad det händer grejer nu!

Imorgon blir det jobb. Sen ska man hinna med att träffa hyresvärd, skriva på kontrakt (förhoppningsvis iaf?), hämta ut paket, handla, åka hem , packa, promenera, sova, upp tiiidigt på morgonen/natten, hämta David, för att sedan ta oss till flygplatsen där någon trevlig pilot ska ta oss till Madeira!

Fan va ja tjötar men kan fortfarande inte fatta de egentligen :P
Allt e för bra för att va sant så jag väntar fortfarande på stöten tror ja ;)

Harregu. Nu ska jag snart ut o gå, sen blir de greja gjreja greja hela dagen. Elias o Carro kommer hit sen me :)
Jag kan inte sola mer nu för jag har värmeutslag/soleksem igen :( Trodde dom va borta men antar att det är för att jag slutat ta de där mirakelpillrerna som hjälpte. Har beställt nya men de kommer inte förrän om två veckor.. Så typiskt :( Hoppas bara att de inte blir att jag får gå med massa kläder på mig på Madeira.

Om någon (i min krets;)) har ett paket Vitalas solbrun över så säg gärna till :) Eller bara om ni ser dom i någon affär eller ngt, för jag har letat öööverallt. Men tror att de nog bara går att beställa på nätet =/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0