Måndag

Har haft en mindre bra dag kan jag säga. Började bra sen gick de bara utför, men sen när jag slutade runt 13 tiden kunde ja andas ut och på bussen längtade jag bara hem.

Nu har jag precis tagit en promenad och ätit. Ska snart duscha. Imorgon är det dags igen, hoppas på att de e bättre då. Är skit trött och tisdagar de jobbigaste dagarna och som stressigast på jobbet, men men. På onsdag stannar ja ju i stan och får då sovmorgon torsdag o fredag, som ja nämt innan. Såå skönt.

Kicki, fika torsdag? =) Vi kan väl höras på onsdag via fon?

På fredag blir det middag o umgås med bästa Malin o Simon :) O David då, såklart ;)
Lördag blir nog en myskväll själv. Erika har massa filmer så ja tror ja klarar mig ;)
Ska se om jag kan få skjuts hem på söndag eller om ja får åka hem på måndagskvällen.

Jag har inget kul att skriva, uppenbarligen ;)
Men hej!


Kommentarer
Postat av: kristina

det hade varit super mysigt !

2011-04-11 @ 23:05:12
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0