Idag bär det hemåt

Gårdagen va superb. Började dagen med lång promenad med Malin, fick pratat massa o röra på sig. Hem, åt frukost, duschade, slappade lite, sen gick upp till Malin igen. Vi bestämde oss för att vi skulle köra fullt ut nu när de e tjejkväll så vi gick o handlade godis ;) Sen blev de Twilight maraton. Och jag är återigen inne i en Edward period haha ;) Sen spatserade jag hem igen och va dödstrött. Somnade runt 11 :)

Tack för igår, gumman!!

Så nu sitter jag här med en stor kopp kaffe, har plockat lite av mina grejer. Erika kommer hem om ett par timmar :) Får åka med David hem sen efter jobbet så jag slipper ta en buss med alla grejer. Blir hem o tvätta och förhoppningsvis hinna med en promenad också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0