Hatar mig själv lite

Okej, jag har ju vart "duktig" ett par veckor nu. Inga kolhydrater o hela fadderullan. Gick ner två kg. Min strategi har varit "tänk bikini!!" (trots celluliter o bristningar) och sen få va onyttig på helgen o äta vadfan jag vill utan dåligt samvete.

Så nu då. Nu har jag vräkt i mig godis. ...... De e torsdag. Men de känns som fredag... Men de e ingen ursäkt!
O gissa vem som mår så jävla dåligt nu?
Inte bara psykiskt, utan jag vill fan spy.
Och jag är en sån som inte kan spy när jag vill. Alltså, när jag kör ner fingrar i halsen så kan ja inte spy. Hur illa jag än mår. Så nu är jag i en väldigt jobbig situation. Men jag får skylla mig själv.
De e rätt åt mig.

Om jag bara hade följt mina egna regler hade jag inte mått dåligt nu. Så detta e straffet och jag få ta de.
Dock hatar jag mig nu. Kan inte titta mig själv i spegeln. ...


"jag vill knaaarkaa" . så känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0