Grey's

Jag har börjat föra matdagbok. Jäkligt bra faktiskt! Ger mig perspektiv på vad jag äter och det gör att jag får en bättre kontroll och att jag skärper mig mer för att jag har den regeln att jag inte får ljuga i min lilla bok ;) Haha och jag vill inte skämmas över vad som står i den, så då får jag bättre själv disciplin! Heja mig, va?


Nu har jag packat upp allt och gjort mig lite mer hemmastadd ;) Men måste stryka lite också, tråkigt :/
Nu har jag suttit här ett tag och känt mig rastlös o ensam..
Men ska snart duscha sen kolla på Grey's :) Woho.



Kommentarer
Postat av: Lukasane

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-11-07 @ 12:46:44
URL: http://lukasane.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0