Gårdagen

Fick skjuts av min älskade Pappa in till stan där jag gick runt lite i affärerna medans jag väntade på Malin. Köpte en väska som va på halva priset som jag blev kär i häromdagen, ska visa den snart.
Hittade även en parfym jag verkligen verkligen vill ha, men för dyr för min såkallade ekonimi för tillfället. ;)

Malin mötte upp mig och vi gick och pratade massa. Hyrde film och handlade sedan mat och gick hem till henne där vi pratade mer. Lagade sedan tacos  utan bröd o pratade ääännu mer haha. Filmen vi såg sen va jätte bra! Malin somnade dock haha ;D "Lyckan, kärleken och meningen med livet" , eller "Eat, pray, love" som den också heter. med Julia Roberts och blandannat Tuva Novotny av alla människor! Blev rätt förvånad. Vill dock läsa boken för tror den är bättre. Men de va en fin film. Rekomenderas.

Åkte hem runt nio, va helt död. Kollade ett avsnitt av O.C sen somnade som ett litet barn.
Hade en jätte mysig dag o kväll iaf, som alltid när jag umgås med fina Malin! ♥





Kommentarer
Postat av: kristina kittelsen

gillade inte alls den filmen, var för seg för mej.

2011-04-03 @ 21:58:28
URL: http://bluefairy.blogg.se/
Postat av: Elin

haha okej. ja tyckte den va fin!

2011-04-04 @ 21:51:25
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Tim7478

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-05-18 @ 10:59:39
URL: http://tim7478.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0