Vuxen poäng?



Får jag vuxenpoäng nu när jag röstat tro? Eller mär jag gick runt i dessa kläderaffärer men inte köpte ngt?
Eller när jag handlade massa mat och betalade för de själv? Eller när vi åkte hem och jag gjorde köttfärs med potatistäcker eller va tusan de heter? Eller när jag tvättade då? Eller?

Förresten, vet ni vad som både glädjer mig och stör mig?
Nu på de senaste har gamla kompisar från lågstadiet stannat mig och snackat på i affären osv. Sånna jag inte ens hälsat på på år och dar. -Det glädjer mig. Att folk nu har kommit fram till att man faktiskt kan stanna och prata, fråga hur allt är nu för tiden osv, eller iaf hälsa. Även när de gått så många år. Det är roligt.

Vad som däremot stör mig är när gamla bästa vänner, eller nära vänner från typ 5-1 år  tillbaka helt plötsligt slutar hälsa :S Va e grejen? Jag är inte den som kräver uppmärksamhet och utbrister "hallå?! hälsa då för fan?!" :P Däremot söker jag ögonkontakt och gör mig synlig för att kunna hälsa själv. -Men då finns de alltså vissa personer som ser en, men bara väljer att låtsas som att man e osynlig och låter bli att ens säga hej helt enkelt.
Lite barnsligt. Lite störigt. Men men.


NU ska jag pröva min systers mobil lite, ska kanske köpa den om jag gillar den :) 6-700 spänn. Betydligt mkt billigare än en ny iaf :P Så nuuu ska vi see här. Medans jag kikar på Idol och skrattar lite.

Ps. Jag älskar min lillasyster sjukt mycket. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0