Tisdag

Varför envisas jag så med att laga mina "nyttiga pannkakor"? Dom smakar skit, kan jag tala om. Hah. Aja.
Förutom äckliga pannkakor och en promenad, har jag inte gjort så mycket annat idag :S kollat på tv. Kollat lite jobb. Pratat i telefon. Levt mitt ickeliv ;) Men imorn!
Dåå ska jag leva!
Då ska jag rösta!
Haha ;) Väljer att inte säga vilka ja ska rösta på, endast utav den anledningen att jag inte behöver säga de ;) Höhö.
Så jag åker med Pappa in imorn, 20 över 7, hujeeda mig. Men får låna syrrans lägenhet medans hon jobbar så jag slipper ju springa runt på stan hela dan iaf. Kanske även passar på att sola, har inte bestämt mig än. Färgen stannar ju endast ett par dagar på mig :S Så egentligen e de väldigt lönlöst. Men ändå. Får börja med bus igen annars. Och va så där vackert orange :) ;)

På torsdag åker ja o killen till torp, kanske småshoppar lite, käkar lunch, sen åker vidare till Älvängen, hämtar syrran med barn, sen åker till Liseberg! Woho ;D

That's all for now.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0