Snabb update

Just nu e ja bara irriterad för att min nya telefon inte alls gör som ja vill o ja fick ingen instruktionsbok me!
Idiot mobil....
Hoppas innerligt Erika kan hjälpa mig imorn.
Jaja, hursomhelst.
Har haft en seg o tråkig dag, men sen åkte jag, älsklingen o Viran till överby o shoppade lite o då blev allt genast bättre! :)
Har köpt ett par svarta jeanstajts tyyp, ett par blåa jeans (som typ sitter bra!!! ja testade dom inte ens, och INGA jeans sitter bra på mig vanligtsvis! TACK rara söta tjejen i butiken som hjälpte mig att bestämma storlek haha :D! ), sen köpte ja även två tröjor/tunikor? Som ja inte heller testade, vilket va dumt för ja tog en storlek för stora :( Men men inte hela världen ;P Och ett par strumpbyxor sen mat. De va de. :)

Imorn åker jag till Erika för att mysa o prata massa.
Kan visa bilder på kläderna o så då :) OM jag inte slänger mobilen i golvet dvs.......


Läste inlägget nu. "typ.. typ!" jävla fjortis.... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0