Så.

Nu e jag hemma. Är inte bättre alls. :( Iofs trodde ja inte att ja skulle bli bättre på några timmar men :S Ändå.
Va som sagt på torp ett par timmar. Blev otroligt beviken när jag gick in på H&M. Uddevallas H&M är inget att hänga i granet, let's face it. Vissa där är tjurkärringar som inte ens försöker va trevliga o le, och de har inte alls mycket kläder att välja mellan. Tycker jag iaf. Trollhättan och gbg är tusen gånger bättre!
Iaf, jag o David gick in på hm.. Jag hade praktiskt taget en liten lista av vad jag skulle köpa. Jag hittade INGET av de! :S Köpte en vanlig blå tröja och smink. de va allt. Sjukt besviken e ja faktiskt :( jag ville verkligen ha den där tröjan, och de där strumbyxorna, och den där Bh'n, och framförallt den där kavajen. Eller den där jackan. Åh. Aja...

Kollade runt massa, gick till systemet (ha första gången ja handlade där nu;)) sen käkade vi mat, åkte till Ö&B för jag skulle handla kattmat och schampo o annan billig skit. Sen fick jag skjuts hem.
Min dag har absolut inte vart toppen pga av allt dumt som kom pang bom :(

Men, idag har min underbara pojkvän vart extra underbar och han gjorde min dag. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0