Rubrik.

Jag va nyss och handlade lite vatten, vindruvor, russin och naturella nötter.
Jag la fram en sån där "nästa kund" grej mellan mina o tanten bakom's varor.
"-Ååh va fiint av dig, tack ska du ha!" säger hon, ler stort o klappar mig på armen...
Herregud, de fick mig verkligen att fundera på hur ungdommar beter sig mot äldre.. Om hon blev så glad för att ja la fram en sån? :S Va för folk har hon stött på egentligen?? :P
Iofs, detta är uddevalla. Skitungarnas stad ;) Haha.
Men seriöst. Jag förstår mig inte på unga som är respektlösa mot spec de äldre. De e dom man ska visa mest respekt för! Eller ja, missförstå mig inte. Fast jag orkar inte förklara eller gå mer invecklat, så jag hoppas att ni bara fattar va ja menar nu ;) Haha.

Men lilla tanten... Jag ville bara krama henne haha. Jätte söt va hon också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0