Lillördag = mys. utan alkohol. ;)

"Utan alkohol"? mm, ovanligt för dig Elin. Haha ;) Aja. Blir iaf film o mys med lillasyster ikväll :D
Filmen igår va skitrolig! Kan alltså starkt rekomendera "Grown ups" :) De va bara jag, David o 5 till på hela biografen, mysimys. :) Natten innan hade jag sovit högst 3 timmar (skojar inte) så jag va sjuuukt trött. Men jag somnade inte iaf ;) Vi va hemma vid 9, la oss vid tio och jag somnade bums.

Dock hade jag så många mardrömmar på raken, så mitt i natten vaknar ja av ena och känner mig som ett litet barn. David vaknar också och ligger och håller om mig o pussar på mig tills ja somnar om. Han e för fin min pojke :)
Imorse sa han dock att jag skrämt livet ur honom för varför han vaknade va för att jag tydligen hade skrikit precis innan ja vaknade :S Det hade ja ingen aning om och jag brukar aldrig göra de :S Eller jag har aldrig gjort de innan va ja vet om. Men jaja. Skyller på den dumma tanten i min dröm.

Hursomhelst. Sitter o kollar på Topmodel nu, ska höra med Elvira om hon me ut på promenad sen innan jag lagar mat. Sen blir de som sagt myys. Imorn ska jag träffa en familj som jag kanske ska bli "barnflicka" för! Hoppas att vi funkar ihop och allt går bra, håll tummarna för mig! ;)




Kommentarer
Postat av: kristina

kuul, jag håller tummarna

2010-09-09 @ 11:15:00
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

jaa, tack =)

2010-09-09 @ 21:57:49
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0