Hujeeeda mig

Nu kom jag hem ja :) har vart inne i stan sen klockan 8 imorse. Har dock inte fått tag på de ja ville. Eller jo, en hårinpackning, men that's it. Jag ska snart baka ett nyttigt, grovt morotsbröd. Hoppas de blir bra bara.

Härligt väder har vi också, så blir en promenad med :) Härligt härligt. Annars har jag faktiskt en för bra dag :P
Jag förväntar mig för mkt av allt och blir bara besviken, som vanligt ;)
Därför ska ja bannemig alltid va negativ! Va folk än säger! Haha. För då blir ja ju glatt överraskad då o då :) O de e ju bra? ;)

Imorgon är det fredag. Jag är så fest och bio sugen så ni anar inte. Jag skulle kunna döda för ett glas vin. Nej, de skulle jag inte, va hemskt det lät. Jag tar tillbaka det. Men jag äär otrooligt vinsugen. Festsugen. Grillfest. Eller en fin nyttig middag med vin o sen bio. Ahh.
Men de blir inget me de inte tyvärr. Jobba lördag o söndag. Dock ska inte klaga för fem öre :P De e mina sista två dagar på Flinks. Och det är pengar. Och det är faktiskt roligt ibland. :)

På lördag fyller bästa vännen 20 år! :D Förlåt Malin, missförstå mig inte, men guuud va ja hoppas att du inte kan firas i helgen, utan nästa ;) Haha utav den enkla anledningen att jag vill va me helt enkelt! Om inte annat så ska jag fira dig på ngt sätt, även om vi blir själva haha. Sådeså ;)


Uppdaterar mer sen! DÅ visar jag grejerna jag köpte, lovar ;P


Kommentarer
Postat av: Malin

Haha du är rolig du ;) Det blir inte denna helgen så jag hör av mig när vet mer :) <33

2010-09-02 @ 22:06:25
Postat av: Elin

woho bra ;D haha! älskar dig! <3

2010-09-03 @ 10:57:06
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0