Hmmm

Elena? Erika? Paaappsen?
Har nån av er läckt ut till vår farbror att jag inte tror att han gillar mig?.. Haha
Han skrev till mig nu.. Och om det är så att ni har de... Blir jag ond. För de e inte snällt! :P Inte kul.



Jajajajaaa, nu har jag precis solat faktiskt. Inte för att ja blev brun men.. Som vanligt. Men ja e inte genomskinlig längre iaf haha, utan mer normal ;) Nu ska jag kolla på tv o äta lite vindruvor tror ja visst bestämt :)
Halsen e värre idag! :O :( Fattar verkligen inte alls. Jag har inte vart ute o gått eller nånting :( (Vilket jag behöver!!) Och nu känns det som knivhugg när jag sväljer :(

gnäll gnäll gnäll


Gårkvällen va mysig iaf :) Mötte Erika när hon slutat, vi gick o handlade sen gjorde en couscous sallad. Pratade, kollade på tv, lite så =) Tack syrran!
Om några timmar åker jag hem med Pappa. Lägger in bilder då.

Kommentarer
Postat av: Syrran Erika

Tack själv, det var mysigt!

Nästa gång blir en helg, så ja inte är så trött.

Love u!

2010-10-01 @ 06:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0