Hemmaaaa!

Det visade sig att mina två sista dagar endast blev en. Blev ledig i idag eftersom det va så lite att göra. Så jahaja! Igår va alltså sista dagen på jobbet. Kom hem till fam G runt tre, David kom hem fyra, vi och Veronica åkte och handlade grejer till tacos, åkte hem och laagade tacos, sedan ååt vi tacos. Efter de blev de pladask i sängen. Kollade på en film, har redan glömt va den hette, den va alltså inte så bra :P Tog sedan en snabb dusch och efter det blev de att titta på "Dear John" jag tror dock att jag somnade på slutet. David väckte mig lite o sa att den va bra. Sen troor ja att han kollade på South Park.
Sen väcker han mig igen och säger till mig att jag måste borsta tänderna. -Detta upprepade sig kanske 8 gånger , är inte säker. Hursom så vann han tillslut och ja tvingade mig ur sängen. Kändes som att klockan va 6 på morgonen och att jag skulle upp till skolan, hemska tanke. Dock sa David att edn va typ halv 12 ;) Haha. Så kan de gå när man e trött. Undrar när jag somnade..
Hm. Aja. Borstade tänderna sen sov.

Åkte hem idag kl. 10. Runt 3 tiden körde vi hem Elena o ungarna till Älvängen. Handlade även lite, och nu e ja hemma igen :) Skönt skönt skönt. Behöver verkligen gå ut o gå nu, men jag är så sjukt jäkla trött och jag fryser som en gris. När blev de så kallt?! :O Så jag är itne alls på humör att ta en promenad :( Så jag funderar på att va extra tjock och skippa de idag. .. O ta två imorn..? Eller? Jag vet inte.. Nu när jag skriver det så ångrar jag mig lite...
Fan vilket jävla inlägg, sitter och diskuterar med mig själv.. :S Undra vem som läser enda ner hit.. Undra OM, e väl mer rätt.. Haha.

Jajajajajaaa. Denna veckan kommer mina kläder från H&M :D Woho, så måste till stan nån dag. Åker nooog kanskeee till David på tisdag. Tills onsdag. Undra va som händer i helgen? Undra när vi ska fira Malin..? Den 18 ska vi kanske/förmodligen på kräftskiva i herrsta. Och den 25 ska ja o killen hjälpa till lite med Teas Disco ;) Sedan blir hinka vin o spela spel med Elena o Danne :D Whohoho

Jag är så trött. Så trött.

Hur blir de me den där promenaden nu då?
...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0