Gäsp

Herregud va trött ja e!
Kollade på Bombay Dreams me lillsyrran igår kväll ;) Hehe. Hittade inte Twilight :S VEM har tagit min Twilight?! Säkert David.....
Jaja hursomhelst, filmen va klar runt 11, gick o la mig och pratade i telefon me älsklingen till ett tror ja. Sen läste ja till någon annan tid, sen låg jag vaken. Sen somnade ja. Sen drömde ja om spöken och alienes o va skitskraj, vaknade med ett ryck och kollade på klockan. 04.03. Sen låg jag självklart och va skraj att dessa spöken o alienes fanns haha så kunde inte somna om på ett bra tag. När ja väl somnat om, vaknar ja igen utav ett sms. Somnar om.. Vaknar av att Pappa gått upp o väsnas. Sen somnar om igen, sen vaknar.

Onödig förklaring.
Jag är iaf sjukt trött idag. :P Ska snart ta en morgonpromenad. Ikväll ska jag sitta barnvakt, kan väl säga att de e de stora testet nästan ;) funkar de, så funkar de! Funkar de inte så e de lite värre :/ Men jag tror o hoppas att de kommer gå bra :) Gick bra sist gång.

Får se när jag kommer hem, kan nog bli sent. Och imorn åker jag nooog kanskeee till David :) beroende på hur jag känner då. Men förhoppningsvis! Saknar honom.

Nu väntas promenad. Tjingeling ;)


Kommentarer
Postat av: kristina

dina stuff ?

2010-09-15 @ 20:20:44
URL: http://myrevolver.blogg.se/
Postat av: Elin

naj

2010-09-15 @ 20:24:24
URL: http://eileenhc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0