En twilight fundering ;) (NÖRD)

Jag läser ju mina böcker nu. Igen. ;) Och jag läste precis ut New Moon, och bläddrade sen i boken lite. Längst bak finns det ju bilder på alla böckerna i Twilight serien. Och så hittar jag en till sida! Som jag helt missat! En till bok?! :S Finns det en femte bok?!

När ja o killen va på torp igår, va ja tvungen att gå in på Böcker & Blad för att se om det fanns en femte bok. Och det gjorde de bannemig! :O Dock när jag läste på baksidan så verkade den handla om nånting helt annat än vampyrer och det va helt andra karaktärer. Så jag blev lite förvirrad.
När jag kom hem sökte jag på nätet lite. De står ingenting om vampyrer. Den verkar nästan handla om ailens :S Haha. Men de stog mycket om "sökaren" coh det har ju lite me vampyrer o göra? Eller?
Det står iaf att den är med i Twilight serien. Men jag har aldrig hört talas om den innan, och den handlar om helt andra personer. Hm.

Men sen finns ju även den om Bree Tanner. Och jag vet inte om den räknas in i serien? Den e inte me i slutsidorna på böckerna. Men de e denna "Genom dina ögon" . Men Bree boken e ju ändå en del av Twilight.
Hm hm hm.. Elena, du som e experten? ;) Va e detta??




Kommentarer
Postat av: Äldsta syrran

Genom dina ögon är skriven av Stephanie Meyer men är inte en del av twilightserien.

Bree Tanner var tänkt som en novell som Stephanie skulle publicera på sin hemsida för att beskriva mer om dom vampyrerna för sina läsare, men det blev en så lång novell så hon bestämde sig för att göra det till en bok och den är ju endel av twilight men en avstickare liksom. Bella & co nämns bara som hastigast i slutet. Är du med? ;-)

2010-09-17 @ 13:50:05
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/
Postat av: Elin

nee för att på själva boken i butik står de "från serien the twilight saga" ! och de gör på nätet om man ska köpa den me. därför ja inte fattar :/ ju :P

2010-09-17 @ 14:15:56
URL: http://eileenhc.blogg.se/
Postat av: Äldsta syrran

Då står det fel för den har ingen koppling till twilight över huvud taget :-). Googla lite så får du se :-)



"Genom dina ögon (The host) är en bok av Stephenie Meyer, författaren till Twilight-böckerna. Denna bok har dock ingen koppling till hennes andra böcker."

2010-09-20 @ 15:00:35
URL: http://www.elena-justnu.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0